Πολιτική Αλλαγών και Επιστροφών
ΑΛΛΑΓΕΣ
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο μέγεθος ή σχέδιο, επικοινωνεί με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών στο +30 6970111377 ή μέσω email lalouboutique1@gmail.com
Αλλαγές γίνονται με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας εντός ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται αποκλειστικά με SPEEDEX με δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη) για την Ελλάδα. Τα έξοδα μεταφοράς του νέου δέματος είναι 5.50€ και τα πληρώνει ο πελάτης κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη εταιρεία δεν έχουμε καμία ευθύνη για την παραλαβή του δέματος και τα έξοδα αποστολής. Το κόστος κάθε επόμενης αλλαγής βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη και θα ανέρχεται στο αντίστοιχο που χρεώνει η υπηρεσία με την οποία θα επιλέξει ο ίδιος να μας επιστρέψει το προϊόν.
Στη LA.LOU BOUTIQUE προσπαθούμε κατά το δυνατόν να έχουμε όλα μας τα είδη διαθέσιμα. Παρόλο που η διαθεσιμότητα των προϊόντων μας ενημερώνεται αυτόματα από τα διαδικτυακό σύστημα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα για διάφορους λόγους, το προϊόν που επιλέξατε να μην υπάρχει στην αποθήκη μας. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, η εταιρεία θα προσπαθήσει να σας ενημερώσει το ταχύτερο δυνατόν και να σας προτείνει κάποια εναλλακτική λύση.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που δεν μείνετε χαρούμενοι με το προϊόν μπορείτε να το στείλετε πίσω σε εμάς εντός 14 ημερών με δικά σας έξοδα αποστολής. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος θα προβούμε μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες στην επιστροφή των χρημάτων σας. Απο το ποσό της επιστροφής θα αφαιρεθούν 6€ που αφορούν το αρχικό κόστος αποστολής.
Παρακαλούμε διασφαλίσετε πως τα προϊόντα επιστρέφονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Δεν είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε χρησιμοποιημένα προϊόντα και σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη. Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή/αλλαγή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ:
Πριν από κάθε αποστολή πραγματοποιείται έλεγχος υψηλών προδιαγραφών ώστε να διασφαλίζει ότι τα προϊόντα που φτάνουν στα χέρια των πελατών βρίσκονται σε άριστη ποιοτικά κατάσταση. Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, ένας έμπορος πρέπει να επισκευάσει, να αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν φαίνονται ή δουλεύουν όπως διαφημίζονται. Τα προϊόντα χαρακτηρίζονται ως ελαττωματικά αν κατά την παραλαβή τους φέρουν κατασκευαστικό σφάλμα. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι προϊόντα που υφίστανται ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανώς κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται ή θα αποζημιώνονται αμέσως. Ωστόσο, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Η εταιρεία μας θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη του παραπόνου σας. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να έχετε υπ’όψιν σας ότι η εταιρεία μας δύναται να το αντικαταστήσει με το ίδιο προϊόν του ίδιου μεγέθους ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ή με οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Όπου είναι εφικτό, η εταιρεία μας θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Εάν αγοράσατε από την εταιρεία μας ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο διαδίκτυο που είναι ελαττωματικό, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο με τις ταμπέλες να βρίσκονται στην αρχική τους θέση και κατάσταση. Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί. Εφόσον διαπιστώσουμε την άριστη κατάσταση του προϊόντος, θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων.
Σε διεθνείς αποστολές και αποστολές σε Κύπρο το κόστος αποστολής θα καταβάλλεται ύστερα από συνεννόηση.
ΠΩΣ ΕΠΙΣΤΡEΦΩ ΈΝΑ ΠΡΟΪOΝ;
Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνεται εντός ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ημερών από την παραλαβή (για χρεώσεις βλέπε παραπάνω).
Παρακαλούμε να αποστέλλετε τα προϊόντα μέσω ανιχνεύσιμων υπηρεσιών για την δική σας ασφάλεια. Το επιστρεφόμενο πακέτο είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς, για αυτό προτείνουμε, για λόγους ασφαλείας, να αποστέλλετε το πακέτο ως συστημένο που σας εξασφαλίζει την αξία των προϊόντων. Παρακαλούμε να κρατάτε το αποδεικτικό του ταχυδρομείου ή της εταιρείας, με αριθμό εντοπισμού, αν παρέχεται.
Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα μέχρι να υπογραφούν από την ίδια. Παρακαλούμε διασφαλίστε πως τα προϊόντα επιστρέφονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Δεν είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε χρησιμοποιημένα προϊόντα και σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων μας στο +30 6970111377 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο lalouboutique1@gmail.com ακολουθώντας τις οδηγίες που θα σας δώσουμε.
Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ /ΑΛΛΑΓΉ ΜΟΥ;
Στόχος μας είναι να επεξεργαζόμαστε κάθε επιστροφή εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής.
Παρακαλούμε κατανοήστε πως σε περιόδους υψηλής κίνησης υπάρχει η περίπτωση μικρής καθυστέρησης. Όλα τα επιτυχώς επιστρεφόμενα προϊόντα θα πιστώνονται στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία, πλην τυχόν έξοδα. Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή επιθυμείτε να συζητήσουμε την διαδικασία επιστροφής/αλλαγής με περισσότερες λεπτομέρειες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 6970111377 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο lalouboutique1@gmail.com Αν αλλάξετε κάποιο προϊόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσουμε το όποιο κόστος.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝ?
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 6970111377 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο lalouboutique1@gmail.com
Διεύθυνση αποστολής αλλαγών/επιστροφών:
LA.LOU BOUTIQUE
ΕΡΜΟΥ 5, ΛΑΡΙΣΑ
ΤΚ 41222
ΤΗΛ. 6970111377
ΑΛΛΑΓΕΣ
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο μέγεθος ή σχέδιο, επικοινωνεί με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών στο +30 6934720480 ή μέσω email lalouboutique1@gmail.com
Αλλαγές γίνονται με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας εντός ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Παρακαλούμε διασφαλίσετε πως τα προϊόντα επιστρέφονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Δεν είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε χρησιμοποιημένα προϊόντα και σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη. Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή/αλλαγή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται αποκλειστικά με ELTA courier με δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη) για την Ελλάδα. Τα έξοδα μεταφοράς του νέου δέματος είναι 5.50€ και τα πληρώνει ο πελάτης κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη εταιρεία δεν έχουμε καμία ευθύνη για την παραλαβή του δέματος και τα έξοδα αποστολής. Το κόστος κάθε επόμενης αλλαγής βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη και θα ανέρχεται στο αντίστοιχο που χρεώνει η υπηρεσία με την οποία θα επιλέξει ο ίδιος να μας επιστρέψει το προϊόν.
Στη LA.LOU BOUTIQUE προσπαθούμε κατά το δυνατόν να έχουμε όλα μας τα είδη διαθέσιμα. Παρόλο που η διαθεσιμότητα των προϊόντων μας ενημερώνεται αυτόματα από τα διαδικτυακό σύστημα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα για διάφορους λόγους, το προϊόν που επιλέξατε να μην υπάρχει στην αποθήκη μας. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο, η εταιρεία θα προσπαθήσει να σας ενημερώσει το ταχύτερο δυνατόν και να σας προτείνει κάποια εναλλακτική λύση.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν μείνει ευχαριστημένος με το προϊόν έχει τη δυνατότητα να το στείλει πίσω σε εμάς με δική του χρέωση. Αφού παραλάβουμε το δέμα κι ελεγθεί το προϊόν, θα λάβετε στο μέιλ σας ένα πιστωτικό με το ακριβές ποσό που έχετε πληρώσει (μειωμένο κατα 5.50€ λόγω του αρχικού κόστους αποστολής). Το πιστωτικό αυτό υπόλοιπο θα μπορέσετε να το εξαργυρώσετε με κάποιο άλλο προϊόν της αρεσκείας σας εντός 3 μηνών.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ: Πριν από κάθε αποστολή πραγματοποιείται έλεγχος υψηλών προδιαγραφών ώστε να διασφαλίζει ότι τα προϊόντα που φτάνουν στα χέρια των πελατών βρίσκονται σε άριστη ποιοτικά κατάσταση. Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, ένας έμπορος πρέπει να επισκευάσει, να αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν φαίνονται ή δουλεύουν όπως διαφημίζονται. Τα προϊόντα χαρακτηρίζονται ως ελαττωματικά αν κατά την παραλαβή τους φέρουν κατασκευαστικό σφάλμα. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι προϊόντα που υφίστανται ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανώς κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται ή θα αποζημιώνονται αμέσως. Ωστόσο, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Η εταιρεία μας θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη του παραπόνου σας. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να έχετε υπ’όψιν σας ότι η εταιρεία μας δύναται να το αντικαταστήσει με το ίδιο προϊόν του ίδιου μεγέθους ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ή με οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Όπου είναι εφικτό, η εταιρεία μας θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Εάν αγοράσατε από την εταιρεία μας ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στο διαδίκτυο που είναι ελαττωματικό, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο με τις ταμπέλες να βρίσκονται στην αρχική τους θέση και κατάσταση. Κατά την προσπάθεια δοκιμής των ενδυμάτων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με κάτι που μπορεί να αφήσει κάποιο σημάδι ή μυρωδιά, για παράδειγμα αρώματα, αποσμητικά, καπνός κλπ. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχτούμε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος στο οποίο θα υπάρχουν στοιχεία που δηλώνουν ότι αυτές οι οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί. Εφόσον διαπιστώσουμε την άριστη κατάσταση του προϊόντος, θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων.
Σε διεθνείς αποστολές και αποστολές σε Κύπρο το κόστος αποστολής θα καταβάλλεται ύστερα από συνεννόηση.
ΠΩΣ ΕΠΙΣΤΡEΦΩ ΈΝΑ ΠΡΟΪOΝ;
Η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να γίνεται εντός ΔΕΚΑΤΕΣΣΑΡΩΝ (14) ημερών από την παραλαβή (για χρεώσεις βλέπε παραπάνω).
Παρακαλούμε να αποστέλλετε τα προϊόντα μέσω ανιχνεύσιμων υπηρεσιών για την δική σας ασφάλεια. Το επιστρεφόμενο πακέτο είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς, για αυτό προτείνουμε, για λόγους ασφαλείας, να αποστέλλετε το πακέτο ως συστημένο που σας εξασφαλίζει την αξία των προϊόντων. Παρακαλούμε να κρατάτε το αποδεικτικό του ταχυδρομείου ή της εταιρείας, με αριθμό εντοπισμού, αν παρέχεται.
Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα μέχρι να υπογραφούν από την ίδια. Παρακαλούμε διασφαλίστε πως τα προϊόντα επιστρέφονται σε κατάσταση καινούργιου και αφόρετου, με την αρχική συσκευασία και όλες τις ταμπέλες. Δεν είμαστε σε θέση να αποδεχτούμε χρησιμοποιημένα προϊόντα και σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων μας στο +30 6934720480 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο lalouboutique1@gmail.com ακολουθώντας τις οδηγίες που θα σας δώσουμε.
Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ /ΑΛΛΑΓΉ ΜΟΥ;
Στόχος μας είναι να επεξεργαζόμαστε κάθε επιστροφή εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής.
Παρακαλούμε κατανοήστε πως σε περιόδους υψηλής κίνησης υπάρχει η περίπτωση μικρής καθυστέρησης. Όλα τα επιτυχώς επιστρεφόμενα προϊόντα θα πιστώνονται στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία, πλην τυχόν έξοδα. Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή επιθυμείτε να συζητήσουμε την διαδικασία επιστροφής/αλλαγής με περισσότερες λεπτομέρειες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 6934704020 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο lalouboutique1@gmail.com Αν αλλάξετε κάποιο προϊόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσουμε το όποιο κόστος.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝ?
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 6934720480 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο lalouboutique1@gmail.com
Διεύθυνση αποστολής αλλαγών/επιστροφών:
LA.LOU BOUTIQUE
ΕΡΜΟΥ 5, ΛΑΡΙΣΑ
ΤΚ 41222
ΤΗΛ. 6934720480